Na stranici koferi.hr, ponosno pružamo visokokvalitetne proizvode uz jamstva koja osiguravaju zadovoljstvo naših kupaca. Sva naša jamstva imaj cilj da vam pruže miran duh prilikom kupovine i korištenja proizvoda naših partnera.

Molimo vas da pročitate detalje o jamstvima proizvoda prije kupovine kako biste bili potpuno upućeni u uvjete i trajanje jamstva. Naš cilj je pružiti vam pouzdane proizvode s izvrsnom uslugom podrške i jamstvima koja vam daju sigurnost i povjerenje u svoju kupovinu.

 

Jamstvo
Travelite proizvodi pažljivo su proizvedeni
prema najvišim standardima kvalitete i podliježu stalnim provjerama kvalitete.
Sirovine i dodaci su također rigorozno testirani prije upotrebe. Međutim, ako postoji razlog za reklamaciju, dajemo 2-3 godine jamstva. Tijekom ovog jamstvenog razdoblja, besplatno ćemo
otkloniti sve nedostatke koji proizlaze iz grešaka u materijalu ili proizvodnji,
bilo popravkom ili zamjenom proizvoda. Ovo jamstvo je dodatak vašim zakonskim pravima,
uključujući vaša zakonska jamstvena prava, i sa zadovoljstvom vam ga dajemo. Iako se nadamo da ga nikada nećete morati tražiti.

Detaljne odredbe o jamstvu
Ovisno o proizvodu, Travelite daje jamstvo od 24-36 mjeseci od važećeg datuma kupnje.
Jamstvo se može potraživati u svim zemljama u kojima je Travelite proizvod prodan uz
naše ovlaštenje. Tijekom ovog jamstvenog razdoblja, besplatno ćemo ukloniti sve nedostatke
koji proizlaze iz grešaka u materijalu ili proizvodnji, bilo popravkom ili zamjenom proizvoda.
Sva zakonska jamstvena potraživanja kupca nisu ograničena ovim jamstvom, ali se mogu
podnijeti protiv dotičnog trgovca. Jamstvo
pokriva samo materijalne nedostatke i nedostatke uzrokovane lošom izvedbom i ograničeno
je na vrijednost proizvoda. Oštećenja nastala nepravilnim rukovanjem, normalnim
trošenjem ili nepravilnom uporabom od strane trećih strana nisu pokrivena ovim jamstvom.
Jamstvo vrijedi samo uz predočenje dokaza o kupnji. U slučaju valjanih jamstvenih
zahtjeva, obveza popravka može se odustati u korist zamjene prema odluci Travelite-a
Daljnji zahtjevi za odštetom bilo koje vrste su isključeni. U slučaju valjanih
jamstvenih zahtjeva za artikle koji više nisu uključeni u asortiman, travelite
zadržava pravo pružiti zamjenu.

Jamstveni list integriran je u naljepnicu travelite proizvoda. Ispunjeni,
pečatirani jamstveni list, zajedno s dokazom o kupnji,
služi kao dokaz o kupnji za jamstvo i mora se čuvati. Ako uz predmetni
proizvod nije priložen jamstveni list, samo dokaz kupnje trgovca služi kao dokaz kupnje za jamstvo.

Napomene i preporuke
Željeli bismo s vama podijeliti sljedeće preporuke: Nakon svakog
putovanja provjerite svu svoju prtljagu odmah u predaji za prtljagu
(ako je potrebno prije prolaska kroz carinjenje) zbog oštećenja.
Ako otkrijete oštećenje u transportu, odmah se žalite usmeno ili
pismeno informacijskom pultu vašeg prijevoznika (zrakoplovna kompanija
brodska tvrtka, autobusni prijevoznik, itd.) i neka se
oštećenje potvrdi pismenim putem. Ako bilo kakvu štetu odmah prijavite
odgovornom prijevozniku, općenito možete očekivati brzo i velikodušno
poravnanje. Kako biste uspješno ostvarili svoje zahtjeve, Vaš ljubazni
specijalizirani trgovac svakako će Vam pomoći u izradi stvaranju mišljenja/troškovnika.
Također preporučamo dodatno osiguranje prtljage ako je moguće.

 

JAMSTVO
Proizvodnja TITAN proizvoda podliježe stalnim kontrolama.
Različite sirovine i pribor također se strogo testiraju prije
upotrebe. Međutim, ako se pojave neočekivani upiti u vezi s TITAN proizvodom, imajte na umu sljedeće:

TITAN jamči 5 godina (od važećeg datuma kupnje) na proizvode
iz kolekcije Made in Germany. Za starije proizvode pogledajte
jamstveno razdoblje na priloženoj oznaci proizvoda.

Ovo se odnosi na sljedeće:
Jamstvo pokriva samo materijalne nedostatke
i nedostatke uzrokovane lošom izvedbom i ograničeno
je na vrijednost proizvoda. Oštećenja uzrokovana nepravilnim
rukovanjem, normalnim trošenjem ili nepravilnom uporabom od
strane trećih strana nisu pokrivena ovim jamstvom. Ogrebotine
i udubljenja nisu pokrivena jamstvom. Imajte na umu: polikarbonat
se može udubiti. Ovo je svojstvo materijala, a ne materijalni
nedostatak i stoga nije razlog za reklamaciju. Isto se odnosi i na
nakupljanje metalnih čestica, koje se djelomično mogu pojaviti zbog
procesa injekcijskog prešanja okvira.

Jamstvo vrijedi samo uz predočenje dokaza o kupnji. U slučaju valjanih
jamstvenih zahtjeva, obveza popravka može se izbjeći zamjenom prema
nahođenju TITAN-a. Daljnji zahtjevi za kompenzaciju bilo koje vrste
su isključeni. Ovo jamstvo je dodatak zakonskim pravima.

U slučaju jamstvenog zahtjeva, obratite se svom specijaliziranom trgovcu.

Osim toga, željeli bismo dati sljedeće preporuke:
Oštećenja u transportu su oštećenja uzrokovana trećim osobama i
ona ih također moraju riješiti. Odmah nakon svakog putovanja
provjerite je li vaša prtljaga oštećena na predaji (ako je moguće
prije carinskog pregleda). Ako uočite bilo kakvo oštećenje u transportu,
odmah podnesite pritužbu, usmeno ili pismeno, informacijskom šalteru
vašeg transportnog poduzeća (zrakoplovnog prijevoznika, brodskog
poduzeća, autobusnog poduzeća itd.) i zatražite pismenu potvrdu
štete. Trenutna obavijest o bilo kakvoj šteti koja je nastala
odgovornom prijevozniku obično rezultira brzim i velikodušnim
rješavanjem potraživanja.

 

Jamstvo
MiaMily jamči da su naši proizvodi
za bebe bez ikakvih grešaka
u izradi materijala u razdoblju od dvije
(2) godine od prvobitnog datuma kupnje.
Za MiaMily prtljagu postoji jamstvo od pet
(5) godina. Naše jamstvo ne pokriva uobičajeno trošenje,
pogrešnu uporabu ili oštećenja uzrokovana korisnikom.

 

 

Impackt koferi dolaze sa jamstvom od 6 godina.