Na stranici koferi.hr, ponosno pružamo visokokvalitetne proizvode uz jamstva koja osiguravaju zadovoljstvo naših kupaca. Sva naša jamstva imaj cilj da vam pruže miran duh prilikom kupovine i korištenja proizvoda naših partnera.

Molimo vas da pročitate detalje o jamstvima proizvoda prije kupovine kako biste bili potpuno upućeni u uvjete i trajanje jamstva. Naš cilj je pružiti vam pouzdane proizvode s izvrsnom uslugom podrške i jamstvima koja vam daju sigurnost i povjerenje u svoju kupovinu.

 

Jamstvo
Travelite proizvodi pažljivo su proizvedeni
prema najvišim standardima kvalitete i podliježu stalnim provjerama kvalitete.
Sirovine i dodaci su također rigorozno testirani prije upotrebe. Međutim, ako postoji razlog za reklamaciju, dajemo 2-3 godine jamstva. Tijekom ovog jamstvenog razdoblja, besplatno ćemo
otkloniti sve nedostatke koji proizlaze iz grešaka u materijalu ili proizvodnji,
bilo popravkom ili zamjenom proizvoda. Ovo jamstvo je dodatak vašim zakonskim pravima,
uključujući vaša zakonska jamstvena prava, i sa zadovoljstvom vam ga dajemo. Iako se nadamo da ga nikada nećete morati tražiti.

Detaljne odredbe o jamstvu
Ovisno o proizvodu, Travelite daje jamstvo od 24-36 mjeseci od važećeg datuma kupnje.
Jamstvo se može potraživati u svim zemljama u kojima je Travelite proizvod prodan uz
naše ovlaštenje. Tijekom ovog jamstvenog razdoblja, besplatno ćemo ukloniti sve nedostatke
koji proizlaze iz grešaka u materijalu ili proizvodnji, bilo popravkom ili zamjenom proizvoda.
Sva zakonska jamstvena potraživanja kupca nisu ograničena ovim jamstvom, ali se mogu
podnijeti protiv dotičnog trgovca. Jamstvo
pokriva samo materijalne nedostatke i nedostatke uzrokovane lošom izvedbom i ograničeno
je na vrijednost proizvoda. Oštećenja nastala nepravilnim rukovanjem, normalnim
trošenjem ili nepravilnom uporabom od strane trećih strana nisu pokrivena ovim jamstvom.
Jamstvo vrijedi samo uz predočenje dokaza o kupnji. U slučaju valjanih jamstvenih
zahtjeva, obveza popravka može se odustati u korist zamjene prema odluci Travelite-a
Daljnji zahtjevi za odštetom bilo koje vrste su isključeni. U slučaju valjanih
jamstvenih zahtjeva za artikle koji više nisu uključeni u asortiman, travelite
zadržava pravo pružiti zamjenu.

Jamstveni list integriran je u naljepnicu travelite proizvoda. Ispunjeni,
pečatirani jamstveni list, zajedno s dokazom o kupnji,
služi kao dokaz o kupnji za jamstvo i mora se čuvati. Ako uz predmetni
proizvod nije priložen jamstveni list, samo dokaz kupnje trgovca služi kao dokaz kupnje za jamstvo.

Napomene i preporuke
Željeli bismo s vama podijeliti sljedeće preporuke: Nakon svakog
putovanja provjerite svu svoju prtljagu odmah u predaji za prtljagu
(ako je potrebno prije prolaska kroz carinjenje) zbog oštećenja.
Ako otkrijete oštećenje u transportu, odmah se žalite usmeno ili
pismeno informacijskom pultu vašeg prijevoznika (zrakoplovna kompanija
brodska tvrtka, autobusni prijevoznik, itd.) i neka se
oštećenje potvrdi pismenim putem. Ako bilo kakvu štetu odmah prijavite
odgovornom prijevozniku, općenito možete očekivati brzo i velikodušno
poravnanje. Kako biste uspješno ostvarili svoje zahtjeve, Vaš ljubazni
specijalizirani trgovac svakako će Vam pomoći u izradi stvaranju mišljenja/troškovnika.
Također preporučamo dodatno osiguranje prtljage ako je moguće.

 

JAMSTVO
Proizvodnja TITAN proizvoda podliježe stalnim kontrolama.
Različite sirovine i pribor također se strogo testiraju prije
upotrebe. Međutim, ako se pojave neočekivani upiti u vezi s TITAN proizvodom, imajte na umu sljedeće:

TITAN jamči 5 godina (od važećeg datuma kupnje) na proizvode
iz kolekcije Made in Germany. Za starije proizvode pogledajte
jamstveno razdoblje na priloženoj oznaci proizvoda.

Ovo se odnosi na sljedeće:
Jamstvo pokriva samo materijalne nedostatke
i nedostatke uzrokovane lošom izvedbom i ograničeno
je na vrijednost proizvoda. Oštećenja uzrokovana nepravilnim
rukovanjem, normalnim trošenjem ili nepravilnom uporabom od
strane trećih strana nisu pokrivena ovim jamstvom. Ogrebotine
i udubljenja nisu pokrivena jamstvom. Imajte na umu: polikarbonat
se može udubiti. Ovo je svojstvo materijala, a ne materijalni
nedostatak i stoga nije razlog za reklamaciju. Isto se odnosi i na
nakupljanje metalnih čestica, koje se djelomično mogu pojaviti zbog
procesa injekcijskog prešanja okvira.

Jamstvo vrijedi samo uz predočenje dokaza o kupnji. U slučaju valjanih
jamstvenih zahtjeva, obveza popravka može se izbjeći zamjenom prema
nahođenju TITAN-a. Daljnji zahtjevi za kompenzaciju bilo koje vrste
su isključeni. Ovo jamstvo je dodatak zakonskim pravima.

U slučaju jamstvenog zahtjeva, obratite se svom specijaliziranom trgovcu.

Osim toga, željeli bismo dati sljedeće preporuke:
Oštećenja u transportu su oštećenja uzrokovana trećim osobama i
ona ih također moraju riješiti. Odmah nakon svakog putovanja
provjerite je li vaša prtljaga oštećena na predaji (ako je moguće
prije carinskog pregleda). Ako uočite bilo kakvo oštećenje u transportu,
odmah podnesite pritužbu, usmeno ili pismeno, informacijskom šalteru
vašeg transportnog poduzeća (zrakoplovnog prijevoznika, brodskog
poduzeća, autobusnog poduzeća itd.) i zatražite pismenu potvrdu
štete. Trenutna obavijest o bilo kakvoj šteti koja je nastala
odgovornom prijevozniku obično rezultira brzim i velikodušnim
rješavanjem potraživanja.

 

Jamstvo
MiaMily jamči da su naši proizvodi
za bebe bez ikakvih grešaka
u izradi materijala u razdoblju od dvije
(2) godine od prvobitnog datuma kupnje.
Za MiaMily prtljagu postoji jamstvo od pet
(5) godina. Naše jamstvo ne pokriva uobičajeno trošenje,
pogrešnu uporabu ili oštećenja uzrokovana korisnikom.